Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Τα ξεχωριστά φετινά Χριστούγεννα της Γκιγκοπούλου Άννας του Δημοτικού Σχολείου Περαίας Πέλλας

Γεια σας είμαι η Γκιγκοπούλου Άννα
και θέλω να μοιραστώ μαζί σας μνήμες και βιώματα, όνειρα κι ευχές, ιδέες για εναλλακτικά χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ακολουθήστε νοερά τα βήματά μου προς τα  Χριστούγεννα που πλησιάζουν.
Τα δικά μου  ιδανικά Χριστούγεννα έχουν
 Ήχους από χριστουγεννιάτικα τραγούδια
Μυρωδιές  από μελομακάρονα και κουραμπιέδες
Γεύσεις από ντόπιες νοστιμιές
Πρόσωπα του οικογενειακού μου περιβάλλοντος
Πράγματα στολισμένα
Σχέσεις όλο ζωντάνια ανάμεσα σ’ ανθρώπους που αγαπώ
Σημαντικότερη στιγμή, είναι αυτή που όλη η οικογένεια είναι μαζεμένη γύρω από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
 Το δικό μου εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο «δέντρο» φέτος θα μοιάζει με κλαδιά άνισου μεγέθους που τοποθετούνται το ένα πάνω απ’ το άλλο και  σχηματίζουν ένα Δ. (περιγραφή).
Θα είναι φτιαγμένο από κλαδιά. Τα χρώματά  του θα είναι στο φυσικό χρώμα του ξύλου.
Οδηγίες κατασκευής: κόβουμε ίσια κλαδιά δέντρου άνισου μεγέθους. Τοποθετούμε στη βάση το μεγαλύτερο κλαδί και από πάνω τα υπόλοιπα κατά φθίνουσα σειρά, αφήνοντας κενό μεταξύ τους. Το διακοσμούμε με ό,τι θέλουμε. 
 
Οι φετινές χριστουγεννιάτικες ευχές μου  προς
την οικογένειά μου είναι να έχουν όλοι την υγεία τους και να είναι ευτυχισμένοι
τους φίλους μου είναι να έχουν οικογενειακή ευημερία και υγεία   
όλον τον κόσμο είναι να βλέπει τη ζωή με αισιοδοξία
ιδιαιτέρως για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες  είναι να μη χάνουν την ελπίδα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου